Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої акаде-мії наук України є одним із провідних заходів МАН. Конкурс проводиться з метою духовного, творчого, інтелектуального розвитку дітей країни, виховання їх у дусі патріотизму й демократи-чних цінностей, створення умов для формування інтелектуального потенціалу нації. Основними завданнями конкурсу є виявлення й підтримка обдарованих дітей, залучення інтелектуально й творчо обдарованої учнівської молоді до науково-дослідницької та експериментальної роботи, формування активної громадянської позиції учнів, виховання в них самостійності, наполегливості, вміння формувати й обстоювати власну думку. Щороку тисячі обдарованих дітей України беруть участь у відбірних І етапах Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України. За традицією, учасників I етапу щорічно гостинно приймає Горлівський регіональний ін-ститут університету «Україна». 16 січня 2014 року відбувся захист науково-дослідницьких робіт у 11 відділеннях: «Літературознавство», «Мовознавство», «Філософія та суспільствознавство», «Історія», «Технічні науки», «Комп’ютерні науки», «Математика», «Фізика та астрономія», «Хімія та біологія», «Екологія та аграрні науки», «Науки про Землю». Цього року змагалися 32 учні 8-11 класів з 11 навчальних закладів міста ( ЗНЗ № 4,12, 14, гімназії «Інтелект», 21, 22, 25, 41, 47, 58, 88). Журі відзначило високий рівень та якість підготовки учнів до написання контрольних робіт та самого захисту, а також визначило 29 переможців у кожній із секцій. 27 учнів стали учасниками ІІ (обласного) етапу конкурсу-захисту, який відбудеться в лютому в м. Донецьк. Мала академія наук – це шанс учня реалізувати свій потяг до пізнання, набути новий дос-від, спробувати себе в ролі науковця. І допомогти обдарованій дитині не втратити цей шанс по-винні, звичайно, вчителі. Адже вчитель завжди поруч, він знає потенційні можливості кожного учня. Висловлюємо слова подяки педагогам, які допомагали учням у підготовці робіт.
|